Nyolcadik nap: még egy utolsó séta

Bár este még nem gondoltuk, hogy csinálni fogunk valamit a kávézgatáson kívül, de időben ébredtünk, s mivel eldöntöttük, hogy a közvetlen buszjárattal megyünk a reptérre, nem kísérletezünk vonattal és helyi busszal, elég volt 12 körül indulni. Így lett még egy délelőttünk. A múzeumok közül a Modern már 10 kor kinyitott, a többi jellemzően 11-kor, ráadásul ingyenes is volt a fő gyűjteménye, plusz közel is volt, így nem volt kérdés, hogy odamegyünk.

Kompoztunk a Gamláról, 10.02-kor már bent is voltunk. Először a Modern Múzeummal egy épületben lévő építészetit néztük meg, ahol Public Luxury címmel volt egy érdekes városépítészeti dilemmákkal foglalkozó interaktív kiállítás. Mivel nagyon is sok társadalmi kérdést is feszegetett, Marcinak különösen érdekes volt.

Aztán még megnéztük a modern gyűjteményt is levezetésképpen, de itt már nem volt túl sok időnk, mert egy kebabos sztoriját feldolgozó film miatt Marci még akart egy kebabot enni. Így szépen elindultunk, kis híján buszra szálltunk, és kimentünk a szigetről, de szerencsére lekéstük. Ugyanis a kis táskám a pénztárcámmal, útlevelemmel, mobilommal sehol se volt, és még csak nem is derengett, hogy hol hagytam el. Kizárásos alapon a WC-ben néztem meg, ami csodák csodájára üres volt, és ott lógott a táska, ahova negyedórával azelőtt felakasztottam. Így nem kellett a követségre menni, hanem simán időben kiértünk a pályaudvarra. Gyors kaja és már szálltunk is fel a Flygsbussarna járatára (8726 Ft). A repteret simán elértük, és leszámítva, hogy az utolsó 2,72 eurónk nem volt elég egy kis üveg vízre sem, innen már gond nélkül hazaértünk.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.